Wij hebben enorm genoten van de dertiende editie van het Red Light Jazz Festival. De festivalorganisatie wordt elk jaar professioneler en dat werpt zijn vruchten af. Er klonk weer fantastische jazz en er kwamen dit jaar weer méér bezoekers naar de unieke locaties in onze buurt.
The New Collective
Op de laatste avond mochten wij aanschuiven bij de afsluiting van het Red Light Jazz Festival in de Olofskapel, met een diner en concert van de band The New Collective. Wij bedanken de organisatie hiervoor én voor de drie prachtige dagen, waarin jazz de boventoon in onze buurt voerde. De volgende editie zullen we weer graag sponsoren.

The New Collective tijdens de laatste avond van het Red Light Jazz Festival.
